-
Производителят на маратонки Golden Goose отлага IPO-то си
Причината е спадът в оценките на компаниите от луксозния сектор на фона на политическата несигурност в Европа
2 -
Louis Vuitton, Hermès и Chanel водят в класация на световните луксозни брандове
Според Kantar BrandZ 2024 стойността на световните топ 100 брандове е нараснала с 20% за година, достигайки 8,30 трлн. долара
-
Рекордните дивиденти на Chanel увеличават богатството на собствениците ѝ с 12 млрд. евро
Базираната на Кайманови острови холдингова компания на сем. Вертхаймер за Chanel трябва да получи дивидент от 5,7 милиарда долара за 2023 г.
-
Продажбите на Richemont се забавят, групата обяви нов главен изпълнителен директор
Представянето потвърди низходяща тенденция в луксозния сектор
-
Плановете за наследяване на LVMH се ускоряват, а децата на Арно излизат на преден план
Френският милиардер полага основите за смяна на поколенията в най-голямата компания за луксозни стоки в света
-
Ръстът на продажбите на LVMH се забавя, докато потребителите ограничават разходите
Азиатският пазар бележи спад, но в Европа и САЩ се вижда разширяване
-
Hermes може да задмине Louis Vuitton като най-голям луксозен бранд
Според анализаторите на Citigroup продажбите на Hermes ще достигнат 20 млрд. евро до 2027 г. най-късно
-
Автомобил за 10 млрд. долара: тенденцията за персонализиране набира инерция
Богатите купувачи са готови да харчат дори по-големи суми, за да правят новите си коли изключително персонализирани
-
Несигурността в Китай замъглява перспективите пред луксозния сектор
Инвеститорите се готвят за остро забавяне на луксозните продажби в стартиращия сезон на отчетите
Таг луксозна индустрия
Пазари